Tiden går......

Är länge sedan jag bloggade ... det är långt mellan gångerna.. undra om det kommer att bli bättre??
Kan börja med att tala om att jag ska avgå som kassör i vår innebandy klubb så du/ni som hade så ont i magen av det kan känna er lugna. Nu var det så att Försäkringskassan bryr sig inte om att jag var kassör eller att jag är med i JRTC´s styrelse. Och i JRTC kommer jag att vara kvar om de nu vill ha mej.

Tiden springer på och valparna har nu blivit 10 Veckor, I helgen var Gusten och lekte med sin bror Gus"Ville".
Det gillade de båda två..kul att leka med någon i samma storlek :)

Sally löper så jag hoppas att Lotus inte går ner sig för mycket i vikt tills Anette och jag ska åka till Borlänge på utställning. Åhh vad vi ser fram emot det :)
Jag har oxå anmält mej till en spårkurs nu i vår oxå, och även detta ser jag fram emot och hoppas att jag klarar av det, annas får väl Affe gå. Men det är så skönt att ha lite saker att se fram emot.

Det var väl allt för denna gången!

Men här kommer oxå lite bilder;)

Änglas Greta Garbo <3


Bus med Gus <3






Men kom igen då.....



Änglas Gullige Gusten <3





Vovv vovv ses snart igen..


Kram från oss!


Kommentarer
Postat av: Leena

Klart du ska vara kvar !!! Kram

och pussa lilla Gus på nosen <3

2010-01-20 @ 01:55:17
Postat av: Anette Med Flock

Klart att Jrtc vill ha kvar dig Britta ...fina bilder på goa vovvor:=)) jaaa det ska bli så skoj att åka Till Borlänge Britta...det är ju snaaart...

Kraaam så länge

2010-01-20 @ 06:24:42
URL: http://www.activeassar.se
Postat av: Lotta W

Vore väldigt konstigt om de inte vill ha dig kvar...nån mer engagerad person får de leta efter. ;)

Nä det e konstigt va folk har ont av saker å ting...snart får du säkert inte blogga heller. Synd att du tappat sugen lite men jag förstår dig...man bloggar för sin egen skull å har man ingen lust så har man inte. Man "vädrar" tankar å åsikter å även om man inte får så många kommentarer så tror jag många håller med å får en tankeställare. Alltid kan man påverka eller förgylla någons dag. :D

Vilka godingar du har där hemma...de ser ut att ha det störtkul!!! Kram å ha en bra dag <3

2010-01-20 @ 08:59:01
Postat av: Lollo

haha så söt han är lille Gusten:) Han ser så glad ut på nedersta bilden:)

2010-01-21 @ 09:01:10
URL: http://www.notholma.se
Postat av: kikki

Hej....ååååå Gusten vill jag ha,,,vilken sötnos,,,hade jag inte en hane skulle jag ta han direkt.....pussa han från mig....kram på dig Britta snart syns vi ...

2010-01-21 @ 19:33:32
URL: http://www.hagvikenskennel.se
Postat av: Jill

Klart att vi vill ha dej kvar....

Vem annars????? Finns nog inte.. :)

2010-01-23 @ 12:08:35
URL: http://www.foxhunters-kennel.se
Postat av: Hanna/Zixten

Åååh gillar Gusten. Han kan få komma och bo med Zixten & Egon :)

2010-01-29 @ 19:40:31
Postat av: Annica

Tjenare!

Vad kul det var att träffas idag=)

Grattis till resultaten idag=))) hur gick det sen???

NU har jag sett valparna och himmel såå söta alla är=)))

Kram=)

2010-02-07 @ 17:57:16
URL: http://leonland.bloggplatsen.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0