4 Veckor = Halvtid

Jaha då var de små 4 veckor och då är det bara 4 veckor tills de börjar flytta hemifrån,
4 av dem är nu bokade. Idag har de fått riktig mat för första gången och det gillade de :)
De får oxå vara ute i det fina vädret,de gillar att springa och busa i gräset, Och oj vad de drömmer sedan
när de somnar .. ser ut som de små benen springer i full fart :)

Det har ju hänt lite annat sedan sist oxå..

Änglas "Flirtige" Frille har klarat ett anlagsprov sprängare GRATTIS Frille Jill och Stellan!
Vad stolta vi är för er :)

Sedan har våran Charlie blivit pappa till 5st Tikar på Calliembo´s :)

Affe och Classic har varit ute och spårat oxå och det gick ganska bra, Hopas hon kommer att klara ett
prov framåt hösten.

Till helgen bär det av till National!
Jag ska ha Lotus & Classic med mej, de andra får vara hemma hos Affe :)

Jag måste oxå ta mej i kragen och placera om Gusten.... Det kan jag lova att det svider och gör ont i hela hjärtat :(
Och han är ca 8 mån och ena kulan inte kommit ner så tror jag inte att den gör det nu heller :(

Nä nu får det väl bli lite bilder då;)

Änglas Hilma


Änglas Hux Flux


Änglas Hubba Bubbla *Bokad*


Änglas Hulda *Bokad*


Änglas "Hurtige" Hubbe *Bokad*


Änglas Hokus Pokus *Bokad*


Härlig helg önskar vi er!
Puss & Kram!
<3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0