Regnet det bara öser ner......

ja hua vilket sketväder ;)
Och jag har problem med att svara på mail som har hotmailadress,Kan inte fatta varför?
Jag har skickat valpbilder till er allihopa i onsdags, men det verkar som de inte kommit fram :(

Idag har vi haft besök av Greta och hennes familj, även av matte Lottas brors familj :)
Gusten har flyttat till Markaryd idag och det känns så jäkla bra även om det fattas en bit i mitt hjärta :(
Vi önskar Gusten och hans nya familj LYCKA TILL! Och jag hoppas att vi kommer att ses även framöver.

Hux Flux har oxå blivit bokad idag, känns oxå himla bra.
Känns som vi ännu en gång hittat världens bästa valpköpare :)

Gusten får väl bli första bilden idag då <3

<3<3<3






och nu lite bilder till Tina & Malin!

Zack!










några bilder iaf ;)

Kram & Puss <3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0