Små Krypen 6 Veckor <3

Bara en så där 2 veckor innan de små ska börja flytta... tänk vad det kommer att bli tomt..
Men sedan får man tänka som så att deras ny hussar o mattar kommer förhoppningsvis att
vara glada :) och jag tänker som så att jag ännu en gång hittat världens BÄSTA valpköpare :)
ska bara hitta 2 till ;) och någon super till Gusten <3
De små har lyssnat på cd med åska och fyrverkeri ända sedan de var nyfödda.
De har oxå fått uppleva riktigt åskväder och de rörde inte en fena av dessa ljud.
Hoppas att de kommer att vara lika trygga i detta när de sedan inte har varandra.

De leker med sin Rävrumpa som kommer ifrån Norrland :) Ja tänk halva släkten är jägare så får jag en rumpa
från Jill & Stellan, eller jag har ju fått flera :)
Jaja Lillen Grävlingen räknas ju inte... och jag vill ingen ha i höst bara så du vet ;)
Men följa med vill jag allt på Grytjakt ;)
På söndag ska vi åka på grytträning,, det ska bli kul, Tänk om de kunde skälla lika bra på grävlingen som de gör på igelkottar ;) så nya uttrycket får bli ta kotten :)

Små svarta flickor kan visst träna i klänning ;)

Bilder från 6v

Änglas Hilma


Änglas Hux Flux



Änglas Hulda



Änglas Hubba Bubbla "Ellie"



Änglas Hokus Pokus



Änglas "Hurtige" Hubbe "Zack"



Psss ska du jaga grävling när du blir stor??



RävRumpe lek....



Nu tar vi den....



Man kan ta en råtta oxå istället ;)



Attans vad trött man bli av Räv Rumpa och frisk luft <3



Puss & Kram så ses vi snart igen och glöm inte att vara rädda om varandra <3


Kommentarer
Postat av: Lotta

Sötnosar!! ♥♥♥♥

Måste komma en sväng nästa vecka å gosa lite med de små knytena. :D

Vill inte hundarna "jaga" grävlingen så kan du ju alltid ta å göra stek av den. ;)

Kram

2010-07-21 @ 22:59:51
Postat av: Annica

Meeeeeen sååå söta allihop....men denna där Hokus pokus blev allt min favorit!!!!!

puss på alla små söta nosar från oss=))

2010-07-23 @ 06:50:04
URL: http://leonland.bloggplatsen.se/
Postat av: Anette

jaaa Britta så goa de är...man blir så sugen så det är tur att jag bor längre bort nu hihi

2010-07-25 @ 11:03:27
URL: http://www.activeassar.se
Postat av: Camilla

Härliga bilder Britta!! Söta som vanligt.

2010-07-28 @ 20:09:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0