Nu har tiden sprungit väg igen......

Tiden går så himla fort och det har säkert hänt en massa sedan jag skrev sist .....   Ett är då säkert att Susannes Lola har fått 4 valpar, Var lite därför vi åkte till Danmark för att Lola skulle paras med Kingsway Dixi.

Vi har varit på flera utställningar :) och nöjda tror jag vi har varit på så gott som alla :) Nu helgen var jag i Vingåker på SHK utställning. Lotus o Classic fick sina Cert,Lotus o Classic fick även Diplom och Rosetter för Årets Rasrepresentanter 2009:)

Jill och Ester har varit hos oss och hälsat på oxå.. så himla kul, blev ganska tyst i huset när de for hem...
Men jag kan nog inte låtabli utan att skvallra lite ;) Tänk Jill som bor i Norrland, De hade säkert en halvmeter snö när hon for hemifrån..ner till mej i Söder...Var ju rena rama solsemestern.... Tror det eller ej men hon hade långkalsingar för att hon frös ;) kan jag inte förstå :)

Affe o Classic går på Eftersökskurs och det går riktigt bra för Classic :) Hoppas att det fortsätter så framöver oxå!

Idag har vi varit och gjort ultraljud på Tilda...och det var en 5 st småttingar där inne :) så nu håller vi tummarna att allt ska flyta på som det ska :) och att det kommer småttingar v 23.

Vi ser oxå fram emot helgen för då är det utställning här i Stockaryd :) skönt att slippa åka för en gång skull och jag ska få hjälp av Lotta att ställa några av mina vovvar... Tack snälla Lotta! Kul är oxå att Ida o Juha kommer hem en sväng:)

Och träffa några av våra valpköpare kommer vi oxå att få göra.. så kul det ska bli :)
Nu höll jag på att glömma att våran lilla Gulle unge Vincent fyllde 1 År den 2Maj.... han är så söt den lilla ungen att man kan äta upp honom....

Det var lite vad som hänt sedan sist...ska försöka skärpa till mej lite med bloggandet ;)
Kommer nog lite efter helgen ;)
Kram kram från oss så länge så hörs vi!!!


Kommentarer
Postat av: Anette

ÄNTLIGEN så har du bloggat lite jag har ju varit inne då o då...ska bli så skoj att träffas igen...och grattis till framgångarna med vovvsen:=))

Kram Kram

2010-05-14 @ 06:35:53
URL: http://www.activeassar.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0