Grisar..och National!!

Vi har varit hos grishägn och sett hur hundarna gör där, Lotus "Jagade" oxå gris ;)
Men jag kan inte förstå att de säger att bilder kan ljuga ? ;)








Vi samarbetar oxå säger Lotus ;)
Njaa han sprang efter dem iaf men han skällde inte på dem.

Ille och Hilma fick oxå pröva på¨!
Ille fick lite stöd ;) Kom igen vi tar dem.......


JRTC of Sweden har oxå haft sitt National med aktiviteter och utställning.
Fredag em fick 6 hundar pröva på grisarna och där ibland Änglas "Flirtige" Frille at Foxhunter
Och han jobbade på :)



Under Söndagen var det utställning, så här kommer lite resultat.

Ägnlas Ikko & Änglas Ille




Änglas Ikko 2:a, Änglas Ille 3:a
Änglas Hilma 1:a i klassen, 2:a Bästa unghund Ö 12,5" , BIS 3 unghund.
Charlie 3:a Cosulation, Lotus 3:a senior, Ludde 3:a Pet
Clssic blev utan denna dag.

I Måndags blev valparna 5v och snart är tiden inna att de ska flytta hemifrån,
En av tjejerna ska stanna här och en av dem ska flytta till Skillingaryd.
Jack Danilel´s kommer att heta Elvis och ska flytta till Lund.

Änglas Jöta Juvel 5v




Änglas Jippolina 5v




Änglas Jack Daniel´s "Elvis" 5v




Änglas Jazzo Jamas 5v




Änglas Jippi Jingo 5v




Lägger in en bild på en av mina favvo hundar oxå,
Ille och gängets Pappa Cadella Ben <3


Och till sist en Änglas Hilma <3


Kram på er och var rädda om varandra!!



Kommentarer
Postat av: Alexandra

Jamen va kul......jag visste inte att du hade en blogg.....men nu läggs den till mina favoriter :) jasså du tror att jag tänker skriva om den otrevliga ordföranden i jackrussellklubben SKK.....hehehehe.......nää jag tänker ringa SKK och tala om hur man bemöter trevliga värmlänningar som har några frågor att ställa :)

Kram från Sandra

2011-08-12 @ 09:36:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0